Nagłówek, stopka
W zakładce "Nagłowek, stopka"podajemy podstawowe informacje o stronie takie jak jej nazwa, tytuł, opis czy słowa kluczowe. Dodatkowe możemy zamieścić tekst nagłówka oraz stopki strony.
Dane kontaktowe
W zakładce "Dane kontaktowe"podajemy dane kontaktowe takie jak:
- Nazwa.
- Ulica i numer.
- Kod pocztowy.
- Miejscowość.
- NIP.
- Osoba reprezentująca.
- Telefon.
- Telefon dodatkowy.
- Fax.
- E-mail.
Dane te będą wyświetlane na naszej witrynie www.
Logo
W celu dodania loga do naszego serwisu www należy przejść do zakładki "Logo".
Po kliknięciu w przycisk "Wybierz logo" możemy wybrać plik do wczytania na stronę. Maksymalny rozmiar naszego logo to 1 MB. Akceptowalne formaty to: JPG, PNG. Maksymalnie można posiadać 1 logo.
Po wybraniu pliku wczytywanie go na stronę rozpocznie się automatycznie. O progresie wczytywania informuje nas pasek postępu .
W każdej chwili możemy zatrzymać wczytywanie loga klikając w przycisk "Zatrzymaj wczytywanie".
Aby usunąć logo i mieć możliwość dodania innego, należy kliknąć w przycisk przy załadowanym obiekcie.
Konfiguracja e-mail
Wtyczki społecznościowe
Opcje strony
W zakładce "Dostęp do strony" możemy skonfigurować ustawienia dostępu dla naszej strony.
Po zaznaczeniu opcji "Strona zablokowana" nasza strona nie będzie wyświetlana w naszej witrynie internetowe, lecz panel administracyjny pozostanie dla niej aktywny. Domyślnie opcja ta jest wyłączona .
Kolejna opcją jest "Ograniczenie dostępu". Strona będzie wyświetlana w naszej witrynie internetowej dopiero po wpisaniu hasła. W celu włączenia tej opcji należy zaznaczyć pole przy opcji "Ograniczenie dostępu", a następnie wpisać hasło w odpowiednim miejscu. Hasło musi być złożone przynajmniej z 5 znaków.
Po zaznaczeniu opcji "Żałoba" kolory naszej strony zostają zmienione na odcienie szarości. Domyślnie opcja ta jest wyłączona .