Menu
RssFacebookAgencja Reklamowa MiroArt
Menu Pomocy

FAQ

1.Jak wczytać wiele załączników jednocześnie?

Aby wczytać załączniki do strony klikamy w ikonę STRONY  następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony do której chcemy dodać pliki. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę ZAŁĄCZNIKI.
Aby wybrać załączniki klikamy w przycisk "Wybierz pliki" i w oknie, które się pojawi wskazujemy pliki do wczytania.
Możemy zaznaczyć wiele plików jednoczenie. Po wybraniu załączników klikamy przycisk "Otwórz".
Pliki zaczną się wczytywać automatycznie po ich wybraniu. W trakcie wczytywania załączników można wybierać kolejne pliki poprzez kliknięcie przycisku "Wybierz pliki".

2.Usunąłem stronę, czy mogę ją odzyskać?

Oczywiście, usunięta strona, zdjęcie czy załącznik znajduje się w KOSZU . Po kliknięciu w ikonę KOSZ można znaleźć wszystkie usunięte elementy strony. Gdy usuniętych elementów jest wiele można posłużyć się podręczną wyszukiwarką lub ustawić sortowanie w odpowiednich kolumnach. 
Po odnalezieniu usuniętej strony klikamy przycisk Przywróć . Strona zostanie przywrócona do pierwotnej lokalizacji. W przypadku, gdy nie istnieje pierwotna lokalizacja strony, strona zostanie przywrócona jako link zerowego poziomu w menu.

3.Jak wstawić mapę do treści strony?

Aby wstawić mapę Google do treści strony należy kliknąć w edytorze tekstu w miejsce, w którym ma być wstawiona mapa, a następnie wybrać ikonę "Wstaw/edytuj mapę Google" .
Opis działań mających na celu personalizację ustawień mapy oraz dodawanie punków, opisów itd. znajdziesz w dziale Edytor -> Wstaw/edytuj mapę Google.

4.W jaki sposób publikować po zmianach strony?

Aby ponownie opublikować strony klikamy w ikonę STRONY  następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony, którą chcemy wyłączyć. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę USTAWIENIA . Zaznaczamy opcję "Publikuj" , następnie klikamy przycisk Zapisz. Od tego momentu strona po zapisanych zmianach będzie widoczna dla internautów. Domyślnie każda strona ma odznaczoną opcję "Publikuj".

5.Jak zmienić dane do faktury

Klikamy w ikonę KONFIGURACJA , następnie z menu po lewej stronie klikamy w link Dane bilingowe. Po wczytaniu się strony aktualizujemy dane. Dane bilingowe są poufne i służą jedynie do prowadzenia działań księgowych.

6.Jak opublikować stronę?

Aby opublikować stronę (widoczna po stronie publicznej) klikamy w ikonkę STRONY  następnie klikamy w menu w lewej kolumnie nazwę strony w którą chcemy opublikować. Po wczytaniu się strony do edycji klikamy zakładkę USTAWIENIA . Następnie zaznaczamy opcję "Publikuj" . Na końcu klikamy ZAPISZ 

7.Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?

 Aby przypomnieć hasło do panelu logowania klikamy "Zapomniałem hasła". 
Wpisujemy "Użytkownik" oraz "Adres e-mail". Po wypełnieniu danych na adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło do logowania.